Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Dezember 2018

Evaluation of Cognitive and Effective Domain of Environmental Education in School Curriculum

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band III, Heft IV, S. 575-589

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. Juni 2020

Impact of Multimedia on the Academic Performance of the Students at Secondary School Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft II, S. 249-259

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. März 2020

Impact of Homework on the Student Academic Performance at Secondary School Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft I, S. 586-595

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft